måndag 18 november 2013

Egenföretagare

Efter massa funderande fram och tillbaka tog jag slutligen beslutet och startade upp enskild firma. Beslutet från skatteverket kom mycket fortare än väntat, så jag som precis hade lutat mig tillbaka igen i väntan fick nu snabbt börja beställa hem bokföringsprogram och försäkringar. Det ska bli så roligt att få komma igång!!

Jag kommer ha behandlingarna hemma hos mig som ett tag och går sen saker och ting som man tänkt sig så blir det möjligtvis att ska jag hyra in mig i en salong.

Det jag erbjuder i dagsläget är

  • Fransförlängning
  • Färgning av fransar och bryn 
  • Plockning av bryn
  • Permanent fransuppböjning
  • Make up

Min vision är att i framtiden kunna erbjuda lite inom naglar också.

Jag har en särskild flik med information om fransförlängning och en flik för prislista här på bloggen men självklart är det bara att ringa/maila om man undrar något eller kanske vill boka tid. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar