fredag 11 juli 2014

Tidsbokning via internet

Numera kan man boka tider hos mig via internet och din smarttelefon!

För att underlätta för er att boka när som helst på dygnet och lätt kunna se när jag har lediga tider så tänkte jag ge tidsbokning via internet en chans! Då kan även jag känna mig trygg med att jag inte missat svara någon.

Det är väldigt enkelt att bara välja vilken tjänst man vill boka och sedan kommer möjliga tider upp. Man får en mail-bekräftelse med inloggningsuppgifter ifall man vill kunna logga in och se sina bokade tider eller ändra dem. 24 timmar innan behandling kommer ett mail skickas ut som påminnelse om tiden man bokat. Supersmidigt!

Söker man upp www.timecenter.se/ziso via mobilen så kommer man till en mobilanpassad sida. Själv sparade jag ner sidan på mobilen så jag har den som en app på startskärmen.

Självklart kan man fortfarande ringa och boka direkt till mig men testa gärna via internetbokningen.
Det går jättebra att ringa om man vill ha hjälp med att boka via internet!

Boka här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar