torsdag 16 januari 2014

Stol på plats!

Här har vi min nya arbetsplats! Det blev supermysigt och jag hoppas det kommer bidra med en skön och avkopplande stund under tiden man får fina fransar.

Jag kommer huvudsakligen vara på plats måndagar, onsdagar och eventuellt fredagseftermiddagar.
I nuläget har jag fortfarande några tider nästa vecka så det är bara att ringa eller maila vid intresse eller frågor!

Ni når mig på 0768-005799 eller fransar@live.se

Välkomna till Kackas Naglar i Knislinge!

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad för utbildning har du i ögonfransförlängning? Mvh Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan
      Jag är inte helt säker på vad du menar med vad för utbildning. Men jag är i alla fall utbildad att använda mig av singelfransar. Jag utbildade mig på Siljansbackens Makeupskola för 2 år sedan och har praktiserat fransförlängning sedan dess.
      Vänlig Hälsning Michaela

      Radera