fredag 18 november 2011

Hantverk & Musik


Det blev en sen kväll härom natten, jag kunde inte släppa stickorna förrän min strumpa var färdig. Men nog blev den klar alltid och nöjd är jag också. Min allra första "riktiga" strumpa och även den första stick-beskrivning jag någonsin följt. Nu är jag i full gång med den andra också men jag har bara precis börjat. Antar det inte blir mycket stickat i helgen för då är de bannemej full rulle. Tredje gången gillt WHITESNAKE och denna gången blir det inte på Sweden Rock Festival utan på Kristianstads Arena, som förövrigt blir invigning för min del. Ska bli intressant att se vad det har blivit av den gamla idrottshallen.
Min första konsert med Whitesnake var helt galet bra! Andra gången var jag inte hälften så imponerad så vi får väl se vad de har att bjuda på lördag.


...åååååå där gick jag från en gammal stickandes mormor i sin gungstol till hårdrocksmorfar med ölen i högsta hugg.. tja varför inte? :)

Nåja här kommer en bild på strumpan min i alla fall


1 kommentar:

  1. Snyggt jobbat mormor. Kanske nån gång till sommaren får jag tid att testa det här med raggor.
    Lotta

    SvaraRadera