måndag 27 februari 2012

BrumBrum!

Måndag idag och jobb väntade till skillnad från de senaste veckorna. Jobb hela veckan faktiskt, riktigt gött! Och massa lek med min efterlängtade leksak! Eller min o min.... den finns på jobbet i alla fall. Så idag har jag bankat sönder skit uta' h*lvete! Bästa är hur stora skåp kan bli till en liten platt hög av flisiga plankor. Ja, som sagt skönt att vara tillbaka på jobbet och sopgubbevardagen :)

Brumbrum

Jag vill förresten tipsa om en sida för dig som vill lära dig Adobe Photoshop. Klicka här för att komma till sidan med instruktionsvideor. Jag fick upp ögonen för Lightroom via den första videon, vilket har underlättat hanteringen av raw-filer nåt enormt!  Nu är det bara uppgradering av kamera + ett zoom objektiv sen är jag helnöjd! Jag är på jakt efter en Nikon d90, så är det någon där ute som säljer en d90 till billig peng så hojta till! Fann en för riktigt fint pris idag.. men såklart såld.. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar