torsdag 15 mars 2012

Ny header!

Efter massa letande insåg jag tillslut hur äckligt enkelt det var att slänga in en egen header... Enda jag behövt göra var att leta på rätt ställe. Hur som helst så hittade jag det och jag var ju bara tvungen att byta ut headern nu när jag väl fann det. Jag slängde ihop nåt lite enkelt på photoshop och ja, ni ser ju resultatet, bra mycket roligare än den förra i alla fall! Den får duga ett tag nu tills jag vet exakt hur jag vill ha den.

Jag nämnde i tidigare inlägg att jag börjat sticka en halsduk. Den är helt färdig nu, lagom till att våren börjat komma... Men dagen den blev klar, var en dag då ett lager helt oväntat snötäcke invaderade Kristianstad, så jag fick användning av den direkt! Sen att snön försvann igen nån dag därpå bryr jag mig inte om, jag fick i alla fall chansen att inviga halsduken! Dessutom matchade den min mössa alldeles ypperligt! *Happyface*

Halsduk i krag-form



1 kommentar:

  1. Nice header Michaela:D Mer teckningar plz! /Bünger

    SvaraRadera