onsdag 14 december 2011

Nu är det nära

Första julkänslorna kom redan i slutet av november i år. Så hela december har jag bara myst omkring och längtat efter julafton. Men nu när det verkligen närmar sig så känns det inte alls juligt längre..Jag saknar ju snön! Inte för att jag är så förtjust i snön, men det finns ju inget vackrare än nysnö en julaftonsmorgon. Sen kan det få försvinna igen. 
Men om man låter bli att kolla ut genom fönsterna så minsann finns det massa julkänsla! Älskar alla smålampor och ljus. För att inte tala om alla tomtarna! 
Förra året fick jag och min kusin alla vuxna till att bli barn på nytt. Så skulle de klämma ur sig att julen inte handlar om julklappar då ska jag hänvisa till förra året. Då hade vi gömt en hemlig julklapp som de under kvällen fick ledtrådar till. Denna syn när 4 vuxna + två 18-åringar springer runt nyfikna som barn och försöker klura ut vart paketen ligger är helt oslagbar!! Vi får väl se vad detta året har o bjuda på :)

och så ska det dukas med min underbara julservis! Disney Jul från fyrklövern! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar