onsdag 14 december 2011

Juletid

Trots snön lyser med sin frånvaro så känns det som julkänslan ändå finns här. Kanske beror det på allt pysslande jag håller på med i år. Förvisso är det ju himla skönt att slippa plumsa i snön, men jag hoppas nog ändå det kommer lite så man vaknar på julaftonsmorgon med ett vackert snötäcke utanför fönstret...

Just nu är jag i full gång att sticka min andra strumpa, samtidigt försöker jag pyssla ihop lite julkort. Tänkte lägga upp foton på dem senare. Igår överlämnade jag förresten teckningen min kollega beställt av mig. Dessvärre hann jag inte scanna in den innan jag gav den vidare så jag fick nöja mig med några halvdana foton. 

Make upen har kommit lite åt sidan, men det är ju trots allt juletider och det hör till att pyssla. Jag ska försöka lägga upp några sminkningar i dagarna med.



blyerts på A4
av Michaela Persson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar