måndag 21 november 2011

Whitesnake

Riktigt bra helg har passerat och en ny jobbevecka är påbörjad. Vinterdäcken på pinglan min är på plats och Whitesnake checkas av för tredje gången. Trots Davids röst inte alls är vad den varit längre så tycker jag ändå det var en bra konsert i dess helhet. För att inte tala om att trummisen i slutet pekade ut mig när han kasta ut trumpinnen gjorde kvällen ännu bättre även om killarna framför mig lyckades norpa åt sig den före...Kan säga att de låg gaaanska risigt till där ett tag, men de hade tur för jag lyckades återfinna mitt förnuft hi hi ;)

David Coverdale & Doug Aldrich

Med avdomnade tinnitus-öron slet vi oss upp tidigt dagen efter för att trängas lite på Ge-Kås, Ullared. Precis lagom mycket shopping blev det. Bland annat en vit porslinstomte som jag bestämde mig ha som en del i mitt julpysslande. Dock tänkte ju jag mig kunna måla den i akryl, men undrar nu om det inte var lite väl naivt tänkt? Någon som vet om det är ett måste att använda särskilda "porslinsfärger"? Om inget annat ger det åtminstone mig en anledning att besöka min favoritaffär som lyckligtvis ligger 2 minuter hemifrån, Svenskt KonstnärsCentrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar