onsdag 15 februari 2012

Fotografering

Idag har varit en såndär seg dag. Eller rättare sagt en dag där JAG är seg. Först nu börjar jag känna att energin är på väg till en och man blir lite mer peppad att göra saker. Det är detta som är den värsta nackdelen med att gå hemma, man blir försoffad, och snabbt går det!! Så nu ska det bli ändring på det! Dags att lägga upp bättre planer för dagarna nu. Jag började med att planera in ett besök hos mormor och morfar imorgon. Mormor och jag ska sticka ikapp! Jag tror dock hon vinner.. jag som stolt berättade om mina 15 cm jag stickat så fick jag veta att hon redan stickat ut ett garn-nystan. 

Jag har åtminstone åstakommit en liten signatur som jag kan ha på mina bilder. Alltid nåt..

Men fram till idag har faktiskt veckan varit riktigt bra. Igår var det alla hjärtans dag så efter min sambo äntligen kommit hem från jobbet blev de massa mys och god mat, sedan ännu mer mys hemma hos MaPa. 

I måndags spenderade jag och mamma dagen ihop. Det blev ett impulsivt beslut om fotografering. Till en början skulle vi försöka få ett foto på Cherokee när hon stegrar. Hon har tydligen haft en rackarns massa energi på sistone och brallat loss rejält. Men såklart, när kameran väl är framme så går hon felfritt. 
När vi ändå var i farten med kameran så passade vi på att ta lite nya foton att ha på mammas hemsida. Profilfoton...något vi aldrig trodde skulle kunna vara så roligt! Men skratt och galenskaper kan bara bli bra.

Jag har inte gått igenom alla bilderna ännu, men här är några jag är klar med. 

Min absoluta favorit. Fina mamma och Cherokee.
Lägg till bildtext



Underbara Sandie


1 kommentar:

  1. Blir alldeles varm i hjärtat av dina fina foton, du är så jätteduktig med kameran...Kram Ruth-Ann

    SvaraRadera