torsdag 9 februari 2012

Glasögonorm

Igår hade jag min andra fransförlängningskund. Resultatet blev riktigt bra och kunden var supernöjd! Otroligt att man hittat en sysselsättning som kan göra andra så himla glada. Lite skillnad från andra jobb man haft i sitt liv där man allt som oftast råkar på en och en annan utskällning för att man gör sitt jobb. Tur man inte ska bli politiker i alla fall.....

En annan upptäckt är att jag faktiskt har nytta av läsglasögon... Nej det är tydligen inte bara 70+ som använder sånt. Jag med! Men det jag uppenbarligen inte riktigt förstått är att jag faktiskt inte behöver vara 5 cm från föremålet för att kunna se när jag har glasögonen på mig. Plötsligt undrar man varför allt plötsligt blev suddigt igen. Så jag hade lite funderingar över att fästa en pinne som petar rätt ut från pannan som stoppar mig att komma förnära det jag fokuserar på. hmmm... Aja får se om jag får tag i en såndär lampa med förstoringsglas istället så slipper jag kanske läsglasögon.

kanske satsa på ett par Harry Potter-brillor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar