måndag 16 januari 2012

Jag har skaffat ögonbryn!

Helgen är över och jag är två diplom rikare! Det har varit jätteroligt och lärorikt. För att inte tala om alla glada och goa människor man fått träffa. Jag inväntar foton från båda dagarna nu och ska snart föra över mina bilder från helgen. Så jag tänkte visa senare lite vad jag har gjort.
Och min allra första fransförlängning! Nu är det bara grymt retligt att jag inte kan göra det på mig själv.. Auja, jag kunde åtminstone färga mina ögonbryn själv vilket är ruggigt roligt då de normalt inte syns om jag inte målar dem varje dag. Men hejdå ögonbrynspenna! Och HEJ synliga ögonbryn!
Jag har inga problem med att visa mig osminkad. Faktum är att jag normalt aldrig sminkar mig om veckorna när jag jobbar. Det känns inte som det är värt att vara sminkad på en återvinningscentral. Men! Jag lämnar inte lägenheten utan ögonbryn! Så tanken på att slippa behöva tänka på ögonbrynen är ju helt amazing! Detta innebär att jag inte har en spegelprocedur över huvud taget nu!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar