söndag 22 januari 2012

Tänk vad rätt färg och långa fransar kan göra undververk

Första riktigt lediga helgen detta året. Perfekt för att fixa massa ärenden i stan.... om det inte varit så att det plötsligt från ingenstans började snöa. Aja det blev några avklarade ärenden, men dessvärre inga nya vindrutstorkare. Känns inte riktigt OK att man ser bättre innan man drar igång torkarna än efter..
Till dagens ära testade jag en knallorange färg jag tidigare inte vågat mig på, sen mjukade jag upp den med lite brunt. Och VAFFA så fick jag superblå ögon! Tänk vad lite komplimentfärger kan göra! 

orange/brun make, med eyeliner.

Idag gjorde jag min andra fransförlängning och fick en supernöjd mamma. Tar sin lilla tid dedär men jag börjar få in tekniken. Tååååålamod! Men när man ser resultaten så är det helt klart värt allt!
Jag ska snart även lägga upp bilder på den allra första fransförlängningen jag gjorde med. Det har inte riktigt blivit av ännu bara. 
Här är dagens resultat
Fransförlängning

1 kommentar:

  1. DU tjejen på översta bilden måste ju bara vara de vackraste som mina ögon någonsin skådat! ;)

    SvaraRadera