lördag 13 juli 2013

Resfeber!

Gårdagen var en fantastiskt härlig dag sådär sista dagen innan avresa! Jag fick prova åka wakeboard (vilket inte alls gick bra), åka på en ring och köra båt! Jag får säga att jag imponerades av mig själv att jag faktiskt hoppade i det isande vattnet, badkruka som man är. Idag märks det hur hårt vattnet kan bli med blåmärken och svullnader på benen och armarna. Men det är ju otroligt vad något så svårt kan se så lätt ut!

Sen blev det i alla fall full fart hem för att fixa det sista för att sedan hinna in en sväng till stan och ta några öl. Ja, även det blev såklart riktigt roligt!

I morse vaknade jag till kaffedoft och nybakta scones, det känns verkligen att man vaknar hemma hos föräldrarna!

Men nu springer tankarna runt som dårar i huvudet på mig - har jag fått med mig allt?! - har jag allt rätt för mig nu på flygplatserna?! - hinner jag?! osv. Ja, man kan säga att nu äntligen har jag faktiskt resfeber! Nu känns det verkligen att man ska iväg.

15:45 lyfter flyget sen är jag förhoppningsvis framme på projektet imorn kväll. Så nära men ändå så långt borta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar