torsdag 4 juli 2013

Skattjakt

Nu är det minsann semester! Så när som på en liten liten sväng till jobbet i morgon.
Så jag tänkte så smått börja packa lite inför resan. Hittade en bra sida som skapar packlistor till en anpassade utifrån resan. Packlista.com

Jag lyckades rota fram en gammal väska jag tänkte ha toagrejerna i. Där i ett litet fack finner jag plötsligt något extra trevligt, 500 spänn! Inte visste jag att det var så givande att packa.

Som hittat!
Mitt i allt klurande och packande slog det mig att det kunde vara lämpligt att kolla ungefär hur vädret har varit senaste tiden.


Detta kallar jag en riktig vinter! Precis lagom varmt för arbete ute i savannen. Hoppas det håller i sig! 


Är det någon som har något av nedan som ligger och skräpar någonstans och som man vill ska komma till bättre nytta så hojta gärna till! Jag tänkte försöka ta med mig lite olika grejer jag vet efterfrågas dels till olika skolor och dels till projektet:
- Böcker, antar engelska är det mest ultimata.
- Dvd-filmer 
- Pennor, block, kritor m.m
- Kläder
- Nappflaskor (för matning av lejonungarna)
- Brädspel
- Hänglås 
- Tränsbett (för hästarna på projektet)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar